Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

БАЗА ДАНИХ

педагогічних технологій (методик, систем), елементи яких впроваджуються

у  загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладах  Монастириського району

(станом на 01.03.2016р.)

з/п

Педагогічна технологія (методика, система)

Навчальний заклад

Прізвище, ініціали пед.працівника

Предмет

Класи

Кількість учнів

Результати впровадження

1.

Технології  розвивального навчання:

 

 

 

 

 

 

1.1.

система розвивального навчання Л.В.Занкова;

 

 

 

 

      

      

 

 

 

     

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 
           

1.2

технологія розвитку критичного мислення;

 

         

1.3.

технологія розвивального навчання Д.Б.Ельконіна – В.В.Давидова;

 

 

 

 

 

 

1.4.

технології розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих якостей дитини (автори: І.П.Волков, Г.С.Альтшуллер, І.П.Іванов);

 

 

 

 

 

 

1.5.

технологія особистісно орієнтованого розвивального навчання (автор І.С.Якиманська);

 

 

 

 

 

 

1.6

технологія саморозвивального навчання  (автор Г.К.Селевко);

 

 

 

 

 

 

1.7.

модульно-розвивальне навчання;

 

 

 

 

 

 

1.8

технологія розвитку критичного мислення;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Технології  на основі особистісної  орієнтації педагогічного процесу:

 

 

 

 

 

 

2.1.

гуманно – особистісна технологія (автор Ш.Амонашвілі);

 

 

 

 

 

 

2.2.

технологія співробітництва (автори: С.Лисенкова, Е.Ільїн, В.Шаталов, Б.Нікітін);

 

 

 

 

 

 

2.3.

Технології  на основі особистісної  орієнтації педагогічного процесу

 

 

 

 

 

 

3.

Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів:

 

 

 

 

 

 

3.1.

ігрові технології;

 

 

 

 

 

 

3.2.

проблемне навчання;

 

 

 

 

 

 

3.3.

технологія інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей навчального матеріалу (автор В.Ф.Шаталов);

 

 

 

 

 

 

3.4.

 

 

 

 

 

 

4.

Педагогічні технології на основі ефективності управління та організації навчального процессу:

 

 

 

 

 

 

4.1.

перспективно-випереджальне навчання з використанням опорних схем під час коментованого управління (автор С.Лисенкова);

 

 

 

 

 

 

4.2.

технологія індивідуалізації навчання (Інге Унт, А.Границька, В.Шадриков);

 

 

 

 

 

 

4.3.

технологія програмованого навчання (за В.Беспалько);

 

 

 

 

 

 

 

4.4.

інтерактивні технології в навчанні гуманітарних дисциплін (за О.Пометун);

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

 

Гончар М.С.

Українська мова і література

8

11

ПЯУ за 2011-2012 н.р.61%.

ПЯУ за ІІ семестр 2012-2013н.р.65%.

Підготовлено призера ІІ етапу конкурсу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу  учнівської та студентської молоді  імені  Тараса Шевченка.

2015р.

 

4.5.

колективний спосіб навчання (КСН) (А.Ривін, В.Дьяченко);

 

 

 

 

 

 

4.6.

семестрово-залікова форма організації навчально-виховного процесу
(С.Подмазін);

 

 

 

 

 

 

4.7.

поліекранна технологія навчання;

 

 

 

 

 

 

4.8.

проектна технологія;

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

Скорець В.Т.

Технології

Трудове навчання

11

8

16

11

Підготовлено призерів ІІ  етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та технології

2011-2012н.р.

2012-2013н.р.

2014-2015н.р.

2015-2016н.р.

 

 

 

 

 

 

4.9.

блочне навчання;

 

 

 

 

 

 

4.10.

 

 

 

 

 

 

5.

Технології рівневої диференціації:

 

 

 

 

 

 

5.1.

внутрішньокласна (внутрішньопредметна) диференціація (М.Гузик);

 

 

 

 

 

 

5.2.

змішана диференціація (модель зведених груп);

 

 

 

 

 

 

5.3.

диференціація навчання на основі обов'язкових результатів (В.Фірсов);

 

 

 

 

 

 

5.4.

культуровиховна технологія

диференційованого навчання за інтересами дітей (І.Закатова);

 

 

 

 

 

 

5.5.

диференційоване навчання молодших школярів за С.Логачевською;

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

 

Гриценяк Г.Й.

Літературне читання

4

17

ПЯУ за 2013-2014 н.р.61%.

ПЯУ за ІІ семестр 2014-2015н.р.67%.

Підготовлено призерів ІІ етапу конкурсу ім.П.Яцика.,2011р.

2014-2015р.- 21учень стали призерами у конкурсі «Колосок»

5.6.

рейтингова технологія навчання;
 

 

 

 

 

 

 

5.7.

 

 

 

 

 

 

6.

Педагогічні технології на основі дидактичного удосконалення і реконструювання матеріалу:

 

 

 

 

 

 

6.1.

«Екологія й діалектика» (Л.Тарасов)

 

 

 

 

 

 

6.2.

«Діалог культур» (В.Біблер, С.Курганов)

 

 

 

 

 

 

6.3.

Укрупнення дидактичних одиниць — УДО (П.Ерднієв).

 

 

 

 

 

 

6.4.

Реалізація теорії поетапного формування розумових дій (М.Волович).

 

 

 

 

 

 

6.5.

 

 

 

 

 

 

7.

Природовідповідні технології:

 

 

 

 

 

 

7.1.

Технологія саморозвитку (Монтессорі);

 

 

 

 

 

 

7.2.

«Родинно-побутове виховання учнів»;

 

 

 

 

 

 

7.3.

«Довкілля»;

 

 

 

 

 

 

7.4.

 

 

 

 

 

 

8.

Окремі предметні педагогічні технології:
 

 

 

 

 

 

 

8.1.

Навчання фізики:

 

 

 

 

 

 

8.1.1.

за варіативною технологією (Б.Дегтярьов);

 

 

 

 

 

 

 

8.1.2.

за технологією «Занурення» (М.Щетинін);

 

 

 

 

 

 

8.1.3.

з використанням опорних конспектів В.Шаталова;

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

 

Добруцька Л.І.

Фізика

Астрономія

8

11

 

11

16

Підготовлено призерів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з астрономії, призерів обласної олімпіади

2010-2011н.р.

2011-2012н.р.

2013-2-14н.р.

Підготовлено призерів ІІ  етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики.

2014-2015н.р.

8.1.4.

технологія поелементного розв'язання задач з фізики (В.Шейман);

 

 

 

 

 

 

8.1.5.

 

 

 

 

 

 

8.2.

Навчання математики:

 

 

 

 

 

 

8.2.1

на основі вертикального навчання (Р.Хазанкін);

 

 

 

 

 

 

8.2.2

розв'язування задач (Р.Хазанкін);

 

 

 

 

 

 

8..3

Навчання світової літератури

 

 

 

 

 

 

8.3.1.

Вивчення світової літератури з інтеграцією суміжних предметів і видів мистецтв (Л.Тарасов, В.Ільченко);

 

 

 

 

 

 

 

 

8.3.2.

Активізація практичної пізнавальної діяльності учнів з використанням тестових завдань та ІКТ

 

 

 

 

 

 

8.4..

Впровадження ІКТ:

 

 

 

 

 

 

 

8.4.1.

Використання ІКТ для підвищення ефективності процесу навчання фізики

 

 

 

 

 

 

8.4.2.

Комп’ютерні технології навчання (А.Єршов).

 

 

 

 

 

 

 

8.5.

Група педагогічних технологій успіху

 

 

 

 

 

 

8.5.1.

Створення ситуації успіху (А.Бєлкін).

 

 

 

 

 

 

8.6.

Навчання іноземної мови

 

 

 

 

 

 

8.6.1.

Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови (Ю.І. Пассов)

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

Мельник Г.П.

Англійська мова

6

13

ПЯУ за 2013-2014н.р.59%

ПЯУ за ІІ семестр 2014-2015н.р.63%

Підготовлено призера ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з французької мови, призера обласної олімпіади.

2009р.

Підготовлено призерів ІІ  етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови.

2010р.,2013р.

 

Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови (Ю.І. Пассов)

Висоцька ЗОШ

І-ІІІ ступенів

 

Дудас Н.В.

Французька мова

7

9

Підготовлено призера ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з французької мови, призера обласної олімпіади.

2011-2012н.р.

Підготовлено призерів ІІ  етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови.

2012-2013н.р.

2013-2014н.р.

2014-2015н.р.

 

9.

 

Виховні технології.

Технології індивідуального виховання:

 

 

 

 

 

 

9.1.

особистісно зорієнтованого виховання (Ш.А.Амонашвілі, Е.В.Бондаревська);

 

 

 

 

 

 

9.2.

індивідуалізації виховання (Н.Н.Верцинська, О.С.Гребенюк);

 

 

 

 

 

 

9.3.

педагогічної підтримки (О.С.Газман);

 

 

 

 

 

 

9.4.

виховання в адаптивній школі (Н.П.Капустін, Е.А.Ямбург);

 

 

 

 

 

 

9.5.

індивідуальних виховних програм (В.Д.Шадріков);

 

 

 

 

 

 

9.6.

ієрархічності колективних та індивідуальних виховних впливів (Е.Н.Стєпанов);

 

 

 

 

 

 

9.7.

самовиховання та саморозвитку особистості (Л.І.Рувінський, Г.К.Селевко, В.П.Сазонов).

 

 

 

 

 

 

9.8.

Технологія життєтворчості (І.Єрмакова)