БАЗА ДАНИХ
педагогічних технологій (методик, систем), елементи яких впроваджуються
у загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладах Монастириського району
(станом на 01.03.2016р.)
№ з/п |
Педагогічна технологія (методика, система) |
Навчальний заклад |
Прізвище, ініціали пед.працівника |
Предмет |
Класи |
Кількість учнів |
Результати впровадження |
1. |
Технології розвивального навчання: |
|
|
|
|
|
|
1.1. |
система розвивального навчання Л.В.Занкова; |
|
|
|
|
|
|
1.2 |
технологія розвитку критичного мислення; |
|
|||||
1.3. |
технологія розвивального навчання Д.Б.Ельконіна – В.В.Давидова; |
|
|
|
|
|
|
1.4. |
технології розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих якостей дитини (автори: І.П.Волков, Г.С.Альтшуллер, І.П.Іванов); |
|
|
|
|
|
|
1.5. |
технологія особистісно орієнтованого розвивального навчання (автор І.С.Якиманська); |
|
|
|
|
|
|
1.6 |
технологія саморозвивального навчання (автор Г.К.Селевко); |
|
|
|
|
|
|
1.7. |
модульно-розвивальне навчання; |
|
|
|
|
|
|
1.8 |
технологія розвитку критичного мислення; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу: |
|
|
|
|
|
|
2.1. |
гуманно – особистісна технологія (автор Ш.Амонашвілі); |
|
|
|
|
|
|
2.2. |
технологія співробітництва (автори: С.Лисенкова, Е.Ільїн, В.Шаталов, Б.Нікітін); |
|
|
|
|
|
|
2.3. |
Технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу |
|
|
|
|
|
|
3. |
Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів: |
|
|
|
|
|
|
3.1. |
ігрові технології; |
|
|
|
|
|
|
3.2. |
проблемне навчання; |
|
|
|
|
|
|
3.3. |
технологія інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей навчального матеріалу (автор В.Ф.Шаталов); |
|
|
|
|
|
|
3.4. |
… |
|
|
|
|
|
|
4. |
Педагогічні технології на основі ефективності управління та організації навчального процессу: |
|
|
|
|
|
|
4.1. |
перспективно-випереджальне навчання з використанням опорних схем під час коментованого управління (автор С.Лисенкова); |
|
|
|
|
|
|
4.2. |
технологія індивідуалізації навчання (Інге Унт, А.Границька, В.Шадриков); |
|
|
|
|
|
|
4.3. |
технологія програмованого навчання (за В.Беспалько); |
|
|
|
|
|
|
4.4. |
інтерактивні технології в навчанні гуманітарних дисциплін (за О.Пометун); |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Гончар М.С. |
Українська мова і література |
8 |
11 |
ПЯУ за 2011-2012 н.р.61%. ПЯУ за ІІ семестр 2012-2013н.р.65%. Підготовлено призера ІІ етапу конкурсу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. 2015р.
|
4.5. |
колективний спосіб навчання (КСН) (А.Ривін, В.Дьяченко); |
|
|
|
|
|
|
4.6. |
семестрово-залікова форма організації навчально-виховного процесу |
|
|
|
|
|
|
4.7. |
поліекранна технологія навчання; |
|
|
|
|
|
|
4.8. |
проектна технологія; |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Скорець В.Т. |
Технології Трудове навчання |
11 8 |
16 11 |
Підготовлено призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та технології 2011-2012н.р. 2012-2013н.р. 2014-2015н.р. 2015-2016н.р. |
|
|
|
|
|
|
||
4.9. |
блочне навчання; |
|
|
|
|
|
|
4.10. |
… |
|
|
|
|
|
|
5. |
Технології рівневої диференціації: |
|
|
|
|
|
|
5.1. |
внутрішньокласна (внутрішньопредметна) диференціація (М.Гузик); |
|
|
|
|
|
|
5.2. |
змішана диференціація (модель зведених груп); |
|
|
|
|
|
|
5.3. |
диференціація навчання на основі обов'язкових результатів (В.Фірсов); |
|
|
|
|
|
|
5.4. |
культуровиховна технологія диференційованого навчання за інтересами дітей (І.Закатова); |
|
|
|
|
|
|
5.5. |
диференційоване навчання молодших школярів за С.Логачевською; |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Гриценяк Г.Й. |
Літературне читання |
4 |
17 |
ПЯУ за 2013-2014 н.р.61%. ПЯУ за ІІ семестр 2014-2015н.р.67%. Підготовлено призерів ІІ етапу конкурсу ім.П.Яцика.,2011р. 2014-2015р.- 21учень стали призерами у конкурсі «Колосок» |
5.6. |
рейтингова технологія навчання; |
|
|
|
|
|
|
5.7. |
… |
|
|
|
|
|
|
6. |
Педагогічні технології на основі дидактичного удосконалення і реконструювання матеріалу: |
|
|
|
|
|
|
6.1. |
«Екологія й діалектика» (Л.Тарасов) |
|
|
|
|
|
|
6.2. |
«Діалог культур» (В.Біблер, С.Курганов) |
|
|
|
|
|
|
6.3. |
Укрупнення дидактичних одиниць — УДО (П.Ерднієв). |
|
|
|
|
|
|
6.4. |
Реалізація теорії поетапного формування розумових дій (М.Волович). |
|
|
|
|
|
|
6.5. |
… |
|
|
|
|
|
|
7. |
Природовідповідні технології: |
|
|
|
|
|
|
7.1. |
Технологія саморозвитку (Монтессорі); |
|
|
|
|
|
|
7.2. |
«Родинно-побутове виховання учнів»; |
|
|
|
|
|
|
7.3. |
«Довкілля»; |
|
|
|
|
|
|
7.4. |
… |
|
|
|
|
|
|
8. |
Окремі предметні педагогічні технології: |
|
|
|
|
|
|
8.1. |
Навчання фізики: |
|
|
|
|
|
|
8.1.1. |
за варіативною технологією (Б.Дегтярьов);
|
|
|
|
|
|
|
8.1.2. |
за технологією «Занурення» (М.Щетинін); |
|
|
|
|
|
|
8.1.3. |
з використанням опорних конспектів В.Шаталова; |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Добруцька Л.І. |
Фізика Астрономія |
8 11
|
11 16 |
Підготовлено призерів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з астрономії, призерів обласної олімпіади 2010-2011н.р. 2011-2012н.р. 2013-2-14н.р. Підготовлено призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики. 2014-2015н.р. |
8.1.4. |
технологія поелементного розв'язання задач з фізики (В.Шейман); |
|
|
|
|
|
|
8.1.5. |
… |
|
|
|
|
|
|
8.2. |
Навчання математики: |
|
|
|
|
|
|
8.2.1 |
на основі вертикального навчання (Р.Хазанкін); |
|
|
|
|
|
|
8.2.2 |
розв'язування задач (Р.Хазанкін); |
|
|
|
|
|
|
8..3 |
Навчання світової літератури… |
|
|
|
|
|
|
8.3.1. |
Вивчення світової літератури з інтеграцією суміжних предметів і видів мистецтв (Л.Тарасов, В.Ільченко);
|
|
|
|
|
|
|
8.3.2. |
Активізація практичної пізнавальної діяльності учнів з використанням тестових завдань та ІКТ |
|
|
|
|
|
|
8.4.. |
Впровадження ІКТ:
|
|
|
|
|
|
|
8.4.1. |
Використання ІКТ для підвищення ефективності процесу навчання фізики |
|
|
|
|
|
|
8.4.2. |
Комп’ютерні технології навчання (А.Єршов).
|
|
|
|
|
|
|
8.5. |
Група педагогічних технологій успіху |
|
|
|
|
|
|
8.5.1. |
Створення ситуації успіху (А.Бєлкін). |
|
|
|
|
|
|
8.6. |
Навчання іноземної мови |
|
|
|
|
|
|
8.6.1. |
Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови (Ю.І. Пассов) |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Мельник Г.П. |
Англійська мова |
6 |
13 |
ПЯУ за 2013-2014н.р.59% ПЯУ за ІІ семестр 2014-2015н.р.63% Підготовлено призера ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з французької мови, призера обласної олімпіади. 2009р. Підготовлено призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. 2010р.,2013р. |
|
Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови (Ю.І. Пассов) |
Висоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Дудас Н.В. |
Французька мова |
7 |
9 |
Підготовлено призера ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з французької мови, призера обласної олімпіади. 2011-2012н.р. Підготовлено призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. 2012-2013н.р. 2013-2014н.р. 2014-2015н.р. |
9. |
Виховні технології. Технології індивідуального виховання: |
|
|
|
|
|
|
9.1. |
особистісно зорієнтованого виховання (Ш.А.Амонашвілі, Е.В.Бондаревська); |
|
|
|
|
|
|
9.2. |
індивідуалізації виховання (Н.Н.Верцинська, О.С.Гребенюк); |
|
|
|
|
|
|
9.3. |
педагогічної підтримки (О.С.Газман); |
|
|
|
|
|
|
9.4. |
виховання в адаптивній школі (Н.П.Капустін, Е.А.Ямбург); |
|
|
|
|
|
|
9.5. |
індивідуальних виховних програм (В.Д.Шадріков); |
|
|
|
|
|
|
9.6. |
ієрархічності колективних та індивідуальних виховних впливів (Е.Н.Стєпанов); |
|
|
|
|
|
|
9.7. |
самовиховання та саморозвитку особистості (Л.І.Рувінський, Г.К.Селевко, В.П.Сазонов). |
|
|
|
|
|
|
9.8. |
Технологія життєтворчості (І.Єрмакова) |
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|