|
№п.п |
Прізвище,ім я по батькові вчителя |
Проблема над якою працює |
|
1.
|
Митник Галина Миколаївна |
Інтерактивні технології у навчанні та викладанні світової літератури. |
|
2. |
Заворотняк Галина Іванівна |
Роль завуча у використанні інноваційних технологій в навчально-виховний процес школи. |
|
Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою інтерактивних методів навчання. |
||
|
3. |
Малярська Марія Євгенівна |
Формування духовної і моральної зрілості особистості у процесі викладання основ християнської етики. |
|
4. |
Мадрига Марія Володимирівна |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури. |
|
5. |
Гончар Марія Степанівна |
Використання проблемно-пошукового методу навчання з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. |
|
6. |
Данилюк Ярослава Михайлівна |
Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури. |
|
7. |
Гончар Марія Романівна |
Література як вид мистецтва. Формування уявлення про літературу як вид мистецтва, розуміння законів цього виду мистецтва. |
|
8. |
Гевак Марія Михайлівна |
Удосконалення форм і методів самостійної роботи учнів при вивченні математики. |
|
9. |
Федоришин Галина Феодосіївна |
Особистісно-зорієнтований підхід у формуванні навиків самостійної роботи учнів на уроках математики. |
|
10. |
Копельчак Ярослава Юліанівна |
Використання рівневої диференціаціїї на уроках математики. |
|
11. |
Добруцька Любов Іванівна |
Формування інтересу до вивчення фізики за допомогою інноваційних технологій. |
|
12. |
Мадрига Тетяна Дмитрівна |
Використання інноваційних технологій на уроках правознавства. |
|
13. |
Гевак Олександра Володимирівна |
Роль пошуково- дослідницької роботи під час вивчення історії рідного краю. |
|
№п.п |
Прізвище,ім я по батькові вчителя |
Проблема над якою працює |
|
14. |
Яблонь Марія Михайлівна |
Навчання школярів швидкісного читання засобами інтерактивних методів |
|
15. |
Лашта Марія Василівна |
Формування творчих здібностей школярів шляхом інноваційних методів навчання |
|
16. |
Козло Леся Богданівна |
Формування творчих здібностей школярів шляхом впровадження інноваційних методів навчання |
|
17. |
Гриценяк Ганна Йосипівна |
Інноваційні технології на уроках читання |
|
18. |
Грабар Ганна Юріївна |
Роль педагога-організатора у системі національно-патріотичному вихованні |
|
19. |
Сичик Любов Дмитрівна |
Розвиток читацьких інтересів та формування творчої компетентної особистості. |
|
20.
|
Скорець Володимир Теодозійович |
Впровадження інноваційних технологій на уроках трудового навчання. |
|
21. |
Підгурська Валентина Василівна |
Реалізація диференційованого та індивідуального підходу на уроках біології та хімії. |
|
22. |
Заворотняк Ольга Леонідівна |
Використання елементів інтерактивного навчання на уроках читання та мови в початковій школі. |
|
23. |
Дудас Олександр Михайлович |
Підготовка учнів до самостійних занять фізичними вправами. |
|
24. |
Мельник Галина Петрівна |
Інтерактивні технології як засіб формування комунікативної компетенції. |
|
25. |
Дудас Наталія Василівна |
Розвиток письна на уроках французької мови. |
|
26. |
Берчук Тетяна Петрівна |
Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики |
|
27. |
Лашта Оксана Володимирівна |
Розвиток навиків читання на уроках іноземної мови. |
