Загальні відомості
Прізвище: Яблонь
Ім`я: Марія
По батькові: Михайлівна
Громадянство – Українка
Населений пункт – с. Високе
Дата народження – 9 вересня 1959 року
Місце народження – с. Високе, монастирський р – н, Тернопільська обл.
Робота
Місце роботи – Висоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст
Посада – Вчитель початкових класів
Класне керівництво – Класовод 1 класу
Кваліфікаційна категорія –І категорія
Загальний педагогічний стаж – 32 роки
Почесні звання та нагороди – Грамота відділу освіти Монастирської РДА,2007 року
Освіта
Найменування та рік закінчення – Івано – Франківський державний пед – інститут ім. Василя Стефаника1983 р
Досвід роботи
У своїй роботі використовую технологію інтерактивного навчання. Адже саме інтерактивні форми і методи дають можливість створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою необхідність, зможе розкрити свої здібності й продемонструвати знання, відчути впевненість в собі.
Часто під час проведення уроків використовую роботу в парах у вигляді гри. Так наприклад, під час роботи над удосконаленням навичок швидкого читання дуже подобається дітям гра « Котик і Мишка ». Першою починає читати « Мишка »,коли вона прочитає декілька слів або одне речення, починає читати « Котик ». Він намагається наздогнати «Мишку».
Гра припиняється, коли обидва учні читають одне і теж.
Люблять мої вихованці гру «Вчитель – учень».
Один виступає в ролі вчителя ,а другий - учня."Вчитель" задає по вивченій темі питання учню,учень відповідає.Потім міняються ролями.
Починаючи працювати з першим класом ,я поступово вводжу елементи інтерактивного навчання,починаючи з найпростіших інтерактивних технологій,таких,як"мозковий штурм","мікрофон",робота в парах і малих групах,складання "асоціативного" куща,впровадження технології ігрового та проблемного навчання.
Мої вихованці люблять працювати в парах та малих групах.Але слід пам'ятати, що у початкових класах роботу в групах слід впроваджувати поступово.З початку навчаю дітей працювати у фронтальній роботі.Групу формую на основі особистих уподобань учнів,обираю консультантів,розподіляю обовя'зки між дітьми.При створенні групи особливу увагу звертаю на психологічну єдність дітей,бажання учнів,потенціал можливостей для їх успішної спільної діяльності.Роботу в навчальних групах будую на принципах рівноправності ,намагаюсь активізувати роботу кожного учня.Працюючи в групах ,діти отримують можливість спілкуватися,порівнювати,вільно висловлювати свою думку,робити спільні висновки.
![]() |
![]() |