Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Загальні відомості

Прізвище: Яблонь

Ім`я: Марія

По батькові: Михайлівна

Громадянство  – Українка

Населений пункт – с. Високе

Дата народження – 9 вересня 1959 року

Місце народження – с. Високе, монастирський р – н, Тернопільська обл.

Робота

 Місце роботи – Висоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст

 Посада – Вчитель початкових класів

 Класне керівництво – Класовод 1 класу

 Кваліфікаційна категорія –І категорія

 Загальний педагогічний стаж – 32 роки

 Почесні звання та нагороди – Грамота відділу освіти Монастирської РДА,2007 року

Освіта

 Найменування та рік закінчення – Івано – Франківський державний пед – інститут ім. Василя Стефаника1983 р

Досвід роботи

   У своїй роботі використовую технологію інтерактивного навчання. Адже саме інтерактивні форми і методи дають можливість створити  комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою необхідність, зможе розкрити свої здібності й продемонструвати знання, відчути впевненість в собі.

 Часто під час проведення уроків використовую роботу в парах у вигляді гри. Так наприклад, під час роботи над удосконаленням навичок швидкого читання дуже подобається дітям гра « Котик і Мишка ». Першою починає  читати  «  Мишка »,коли вона прочитає декілька слів або одне речення, починає читати « Котик ». Він намагається наздогнати «Мишку».

Гра припиняється,   коли обидва учні читають одне і теж.

Люблять мої вихованці гру «Вчитель – учень».

Один виступає в ролі вчителя ,а другий - учня."Вчитель" задає по вивченій темі питання учню,учень відповідає.Потім міняються ролями.

   Починаючи працювати з першим класом ,я поступово вводжу елементи інтерактивного навчання,починаючи з найпростіших інтерактивних технологій,таких,як"мозковий штурм","мікрофон",робота в парах і малих групах,складання "асоціативного" куща,впровадження технології ігрового та проблемного навчання.
  Мої вихованці люблять працювати в парах та малих групах.Але слід пам'ятати, що у початкових класах роботу в групах слід впроваджувати поступово.З початку навчаю дітей працювати у фронтальній роботі.Групу формую на основі особистих уподобань учнів,обираю консультантів,розподіляю обовя'зки  між дітьми.При створенні групи особливу увагу звертаю на психологічну єдність дітей,бажання учнів,потенціал можливостей для їх успішної спільної діяльності.Роботу в навчальних групах будую на принципах рівноправності ,намагаюсь активізувати роботу кожного учня.Працюючи в групах ,діти отримують можливість спілкуватися,порівнювати,вільно висловлювати свою думку,робити спільні висновки.