Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Декабрь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Загальні відомості

Прізвище: Заворотняк

Ім`я: Ольга

По батькові: Леонідівна

Громадянство  – Українка

Дата народження – 11 листопада 1965 року

Місце народження – с. Завадівка, Монастирський р – н, Тернопільська обл.

Робота

 Місце роботи – Висоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст

 Посада – Вчитель початкових класів

 Класне керівництво – Класовод 2 класу

 Кваліфікаційна категорія –І категорія

 Загальний педагогічний стаж – 30 років

 Освіта

 Найменування та рік закінчення – Чортківське педагогічне училище "Музичне виховання"1985р.

                                                                                      Тернопільський педагогічний інститут імені Я. Галана

Кредо

Те, що я чую - я забуваю.

Те, що я бачу й чую - я трохи пам'ятаю.

Те, що я бачу, чую і обговорюю - я починаю розуміти.

Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю - я набуваю знань і навичок.

їКоли я передаю знання іншим - я стаю майстром.

Проблема над якою працюю

Використання елементів інтерактивного навчання на уроках читання та мови в початковій школі.

Досвід роботи

    Інтерактивне навчання - це специфічна форма організації навчальної діяльності, одна із цілей якої - забезпечення комфортних умов, за яких кожен учень відчував би свої успіхи, інтелектуальну роботу, продуктивність навчання, виключення домінування однієї думки над іншою.

   Основними формами інтерактивної роботи є навчання взаємодія учнів у парах і мікро групах. Групи вивчають навчальний матеріал і міжособистісні вміння.

    Як вчитель, створюю такі умови взаємодії, які б логічно мотивували в учнів потребу висловлюватися щиро і безпосередньо.

   Таким чином вони демонструють вміння мислити, спробувати поглянути на себе з іншого боку - все це дає змогу формувати в учнів самостійне критичне мислення.