Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Декабрь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Рада методичного кабінету

Заворотняк Г. І. - голова ради, ЗДНВР

Гриценяк Г. Й. - секретар ради, вч. поч. класів.

Члени ради:

Малярська М. Є. - ЗДВР, керівник ШМО кл. керівників.

Дудас О. М. - голова проф. комітету.

Гончар М. С -вчитель української мови та літератури

Добруцька Л. І. - вчитель фізики, керівник МШМО

Сичик Л. Д. - зав. бібліотекою.

 

 

Проведення тижня педагогічної майстерності

у Висоцькій ЗОШ І-ІІІ ст.

З 30 листопада по 4 грудня 2015 року в школі було проведено Тиждень педагогічної майстерності. А саме:

30.11.2015р.відбулося  засідання  педагогічної ради щодо творчих звіті «Учитель року-2016».

01.12.2015 р.  організовано педагогічну виставку напрацювань педагогів: розробок уроків та виховних заходів, тематичних папок, дидактичних та ілюстративних матеріалів. 

02.12. 2015 року проведено круглий стіл над проектами «Мій шлях професійного розвитку» за участі вчителів школи. Мета заходу передбачала актуалізацію та розширення понятійного апарату педагогів, поглиблення їх теоретичних та практичних знань з даної проблеми, стимулювання та прагнення  до пошуку, творчості, створення умов для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок. Учасники круглого столу обговорили питання щодо  використання у своїй роботі інновацій.

Проблема над якою працює вчитель хімії Підгурська В.В.  «Реалізація диференційного та індивідуального підходу на уроках хімії»

 

 

03.12.2015р.  вчитель фізики Добруцька Л.І.  ознайомила педагогічний колектив з  досвідом  роботи  над проблемною темою у вигляді слайдової презентації:  «Використання різних методів, способів і прийомів для розв’язування задач з фізики, що дають можливість підвищити рівень умінь і навичок учнів»

Обговорення відкритого уроку у 10 класі по темі Подорож по країні «Електрика»

Презентуючи власний педагогічний досвід вчителі довели, що використання даних форм та методів дає можливість напрацювати новий досвід, який є дієвим та результативним в практичному застосуванні.